הכנס פרטים לקבלת פרטים על קורסים/הרצאות
אודות
את הקריירה התחלתי כמורה להיסטוריה בתיכון, והרגשתי שאני מגשימה את הייעוד שלי, ללמד לחנך, להעביר ידע ולהעצים תלמידים. הרעיון של לימוד העבר כבסיס לבניית עתידם של הילדים, קסם לי והפך אותי למורה טובה ומחנכת קשובה ומעצימה.
אחרי הרבה שנות הוראה בחרתי לצאת ללוות ולהדריך צוותי חינוך וללמוד הדרכת הורים במכון אדלר על מנת לתת מענה מיטבי להורים ולצוותי חינוך.
כעובדת עם מערכת החינוך לאורך שנים וכמתמחה בעבודת פדגוגיה וניהול כיתה אני מסייעת להורים לעבוד ביחד עם בית ספר למען הילד שלהם, כשיש אתגרים תוך התאמת המענים לילד והוריו אחרי זיהוי האתגרים.
ההכרות עם המערכת מאפשרת לי לדייק את התנהלות ההורים ולבנות עם בית ספר שיתוף פעולה שתקדם את הילד לימודית, רגשית וחברתית.
אני מאמינה שביכולתנו המבוגרים לרומם ולהעצים את הילדים שלנו או שלא בכוונה להוריד מהביטחון העצמי שלהם לא כי אנחנו הורים לא טובים אלא כי לפעמים אין לנו את הכלים להתנהלות מול האתגרים.
את צוותי החינוך אני מלווה במטרה לסייע להם ביצירת אקלים כיתה איכותי ובלמידת עקרונות עבודה לפדגוגיה מיטבית לילדים ונוער בסיכון תוך התאמה למציאות העכשווית.
כמי שמכירה את מערכת החינוך על בוריה אני מבינה את הקשיים והאתגרים שיש הן לצוות החינוכי והן לילדים.
היותי יועצת ארגונית בנוסף לניסיון בשטח מאפשר לי את היכולת להעניק זווית חשיבה ייחודית וכלים שיסייעו לצוותי החינוך ולמנהלים בתקשורת ובעבודה עם הילדים.
זאת במטרה להפוך את המורה לדמות משמעותית, שהילדים מקשיבים לו ומכבדים אותו – מורה שהוא דמות משמעותית בחיי הילדים, מעצים, מקשיב, רואה את צרכיי הילד ויחד עם זאת דמות סמכות עם גבולות ברורים לו ולילדים.