"כשילדנו מתנהגים בצורה הנוראה
ביותר זו העת בה הם
זקוקים לאהבתנו יותר מכל"

סאמי, וידאל -הול

רוצה קובץ עם משפטי עידוד לילד שלך להדפסה?

הכניסי פרטים והקובץ אצלך

אודות

את הקריירה התחלתי כמורה להיסטוריה בתיכון, והרגשתי שאני מגשימה את הייעוד שלי, ללמד לחנך, להעביר ידע ולהעצים תלמידים. הרעיון של לימוד העבר כבסיס לבניית עתידם של הילדים, קסם לי והפך אותי למורה טובה ומחנכת קשובה ומעצימה.
אחרי הרבה שנות הוראה בחרתי לצאת ללוות ולהדריך צוותי חינוך וללמוד הדרכת הורים במכון אדלר על מנת לתת מענה מיטבי להורים ולצוותי חינוך.

כעובדת עם מערכת החינוך לאורך שנים וכמתמחה בעבודת פדגוגיה וניהול כיתה אני מסייעת להורים לעבוד ביחד עם בית ספר למען הילד שלהם, כשיש אתגרים תוך התאמת המענים לילד והוריו אחרי זיהוי האתגרים.
ההכרות עם המערכת מאפשרת לי לדייק את התנהלות ההורים ולבנות עם בית ספר שיתוף פעולה שתקדם את הילד לימודית, רגשית וחברתית.

אני מאמינה שביכולתנו המבוגרים לרומם ולהעצים את הילדים שלנו או שלא בכוונה להוריד מהביטחון העצמי שלהם לא כי אנחנו הורים לא טובים אלא כי לפעמים אין לנו את הכלים להתנהלות מול האתגרים.

האמונה הזו שיש לנו השפעה עצומה כמבוגרים  בחיי הילדים הובילה אותי ללמוד הנחיית הורים אחרי מפגש עם הגישה האדלירנית והשתתפות בסדנאות הורים, הבנתי ששם אני רוצה להיות, להנחות הורים להיות בטוחים בהורות שלהם ולגדל ילדים בעלי תחושת מסוגלות, ביטחון ופתיחות לעולם.

ילדים שיגדלו ויאמינו שהם יכולים לכבוש כל פסגה ולהגשים כל חלום,  אם רק יבחרו.בשנים האחרונות אני מנחה ומלווה הורים וצוותי הוראה בתהליכים של שינויים אישיים ומשפחתיים ומסייעת להם לגלות את החוזקות שלהם בשילוב  NLP  וכלים פרקטים ויעילים.


אני מלווה הורים בסדנאות, הרצאות בארגונים ומוסדות חינוך ובקליניקה באופן פרטי.
כל התהליכים הם קצרים, ממוקדים ומביאים תוצאות ארוכות טווח בזמן קצר.

את צוותי החינוך אני מלווה במטרה לסייע להם ביצירת אקלים כיתה איכותי ובלמידת עקרונות עבודה לפדגוגיה מיטבית לילדים ונוער בסיכון תוך התאמה למציאות העכשווית.

כמי שמכירה את מערכת החינוך על בוריה אני מבינה את הקשיים והאתגרים שיש הן לצוות החינוכי והן לילדים.

היותי יועצת ארגונית בנוסף לניסיון בשטח מאפשר לי את היכולת להעניק זווית חשיבה ייחודית וכלים שיסייעו לצוותי החינוך ולמנהלים בתקשורת ובעבודה עם הילדים.

זאת במטרה להפוך את המורה לדמות משמעותית, שהילדים מקשיבים לו ומכבדים אותו – מורה שהוא דמות משמעותית בחיי הילדים, מעצים, מקשיב, רואה את צרכיי הילד ויחד עם זאת דמות סמכות עם גבולות ברורים לו ולילדים.

שאלות ותשובות

כשהורים מגיעים אליי לקליניקה – עוד טרם הגעתם הם ממלאים שאלון קצר שבו אני לומדת להכיר אותם ואת המשפחה כך שכבר במפגש הראשון לאחר שאני שואלת שאלות נוספות על מנת להכיר את כל בני המשפחה, הם יוצאים עם תוכנית עבודה למפגשים ועם כלים פרקטיים ליישום בבית.

מפגש נמשך כשעה ואפשרי להיפגש בקלניקה בבאר יעקב או לעשות מפגשי ליווי בסקייפ

כל משפחה שמגיעה אליי מגיעה עם אתגרים שונים בהורות והתהליך מותאם לאתגר איתו מתמודדת המשפחה. תהליך של הדרכת הורים נמשך בין 8-10 מפגשים כשכבר ממפגש שני – שלישי – הורים מדווחים על שיפור משמעותי בבית.
אני מאמינה שגישה פרקטית ומעשית כזו שיש בה מעט תיאוריה והרבה תרגול והתנסות כך שכבר מסיומו של המפגש הראשון יוצאים עם כלים שמיישמים בבית.
הכלים שניתנים בהדרכות הם מעשיים/פרקטיים וכוללים ליווי טלפוני במידה ויש צורך

כשהורים מגיעים אליי לקליניקה אני לומדת להכיר אותם ואת הילדים ומתאימה את הכלים להורים ולילדים כך שהם יתנו מענה מיטבי לאתגר. אומנם אני בוגרת מכון אדלר והרבה מהגישה שאני מביאה מגיעה משם ויחד עם זאת יש לי ארגז כלים גדול שמאפשר לתת מענה מתאים למשפחה.

בדרך כלל לא.
אחרי ליווי של מאות הורים בסדנאות ובקליניקה אני יודעת לתת את המענה הנכון מתשובות ההורים לשאלות ששאלתי. במידה ויש צורך ישנה אפשרות כזו בתשלום נוסף.

מאחר ואני מגיעה מתוך מערכת החינוך ויודעת כיצד היא פועלת ומן הצד השני גם יודעת לזהות את צרכי הילד והקשיים עמם הוא מתמודד (הפרעות קשב, לקויות למידה וכו'), אני יודעת היטב הן להתאים לו את המענה ההולם בתוך המסגרת והן לסייע להורים בדיאלוג מול בתי הספר.